Direktlänk till inlägg 30 november 2014

Angelheart

Av Frida Puppypaw - 30 november 2014 13:48

 

Det här är Angelheart, min Andalusier!

 

Kön: Sto

Ras: Andalusier

Namn: Angelheart (Har inget smeknamn)

Bakgrund: De nya Andalusierna hade just kommit och jag gick för att kolla på de. Mina ögon fastnade på Angelheart och jag sparade pengar jääääätte länge. Tillslut så köpte jag henne, och jag red på henne hela tiden (Mest för att skryta hehe... xD). 

Personlighet: Lite bortskämd, stolt och snabb

Ålder: 16 år

 

(Finns att köpa på Vingården)

 

De kostar 890 sc, så om du vill ha en, börja spara! xD


//Frida Puppypaw

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Puppypaw - 15 december 2014 19:14


Jag har skapat en klubb! :D Den heter Sparkle Trees! Breva mig på sso (Frida Puppypaw) om du vill vara med!     //Frida Puppypaw ...

Av Frida Puppypaw - 15 december 2014 19:12


Jag har gjort alla jul-uppdrag :( Bevis:   :(   //Frida Puppypaw ...

Av Frida Puppypaw - 15 december 2014 19:08

Igår var jag ute och red runt lite i Firgrove när jag hittade DET HÄR:   Jag hittade en björngrotta! :D Där inne låg också en julstjärna, så jag misstänker att den kommer vara med i de kommande jul-uppdragen.   När den vaknade så blev man...

Av Frida Puppypaw - 13 december 2014 11:06

JAG HAR KÖPT EN FJORDING!! Hon heter Ashflame!   Det började med att jag gjorde dagliga med kalterna när DET HÄR dök upp:   Sååå jag köpte en fjording xD   Och gjorde antagligen slut på alla uppdrag... xD   //Frida Puppypaw ...

Av Frida Puppypaw - 10 december 2014 15:34


Det här var uppdateringen för idag:   Hejsan!Fjordingarna är här!Kallterna har äntligen blivit lite mer gästvänliga och beslutat sig för att sälja sina älskade fjordhästar! Rid till Nanook och Sedna för att spana in de fina hästarna.De är här! Va...

Presentation

Jag heter Frida Puppypaw och spelar på server 3 (Fluffy unicorn) på starstable! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards