Alla inlägg den 29 november 2014

Av Frida Puppypaw - 29 november 2014 15:58




  Det här är min vackra ponny Angelstar som jag tänkte berätta lite om!   

 

Kön: Sto

Ras: Jorvikisk ponny

Namn: Angelstar (Kallas Angel)

Bakgrund: Jag köpte henne av James i Fort Pinta när hon bara var 6 månader. Hennes mamma, Rose, dog i en bil olycka när Angel var 6 månader, så James fick ta hand om henne helt själv, men han kunde inte så mycket om hästar så jag fick köpa henne.

Personlighet: Lugn, avslappnad och lite busig

Ålder: 7 år

 

Det här är Angel och hennes bror Apollo :D

 

Angels syskon bor numera i Fort Pinta och kan köpas för 550 sc!


//Frida Puppypaw




Av Frida Puppypaw - 29 november 2014 15:00

Det här är mina 6 hästar!^^

|

|

V

 

Från vänster till höger är det Angelstar, Minipearl, Silverdancer, Fireangel, Frostdiamond och Angelheart. Jag kommer att lägga upp mer info om dem senare. :D


//Frida Puppypaw

Av Frida Puppypaw - 29 november 2014 14:27

Hej!  

Jag heter Frida Puppypaw på Starstable och det här är min första blogg! Jag kommer att lägga upp Starstable bilder och skriva om mitt liv på Starstable, som t.ex när jag köper en ny häst. Jag kommer att lägga upp minst ett inlägg per dag och kommer också att skriva om onsdags uppdateringarna. Det här är jag på Starstable ^^

|

|

|

V

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Frida Puppypaw och spelar på server 3 (Fluffy unicorn) på starstable! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards